Tworzenie własnego zaplecza SEO

 W tym artykule zawrzę kilka podstawowych informacji dotyczących tworzenia własnego zaplecza pozycjonerskiego. Nie musze chyba mówić, jak waznym czynnikiem w pozycjonowaniu stron jest posiadanie własnego unikalnego zaplecza. Dzięki takim działaniom bardzo mocno zwiekszasz szansę na to, że długoterminowo Twoja strona bardzo mocno zyska w rankingach wyszukiwarek internetowych.

Jak stworzyć wartościowe zaplecze?

Podstawą wartościowego zaplecza są unikalne artykuły na stronie i właściwy link buliding. Jak już wiele razy wspomniano SEO jest długoterminowe. Nie ma więc możliwości, abyś stworzył swoje zaplecze na szybko. Musisz na to poświęcić właściwą liczbę czasu. Zaplecze można stworzyć na dwa podstawowe sposoby. Mowa tu o:

-zapleczu na blogach. Jest to świetny sposób na tworzenie zaplecza, jeśli Twój budżet jest niewielki, ale za to masz wielką chęć do pracy. Stwórz kilka-kilkanaście blogów na temat branży w której działasz. Umieszczaj unikalną treść na tych stronach. Po pewnym czasie blogi zaindeksują się i będziesz mógł na nich umieścić linka do swojej głównej strony.

-zapleczu na płatnych stronach. Zaplecze postawione na domenach ma swojego plusa. Możesz zakupić domeny, które zostały porzucone, ale są już nieźle podlinkowane. Dzięki takiemu działaniu nie będziesz musiał, aż tak mocno skupiać się na zdobywaniu linków do strony. Jeśli chodzi o kwestię artykułów zawartych na takim zapleczu, tu nadal nic się nie zmienia- artykuły muszą być unikalne.

Podsumowując, chce zaznaczyć że pomysł stworzenia własnego zaplecza SEO jest bardzo dobry. Czasami brakuje nam chęci do tego, ponieważ wydaje się nam, że kilkanaście stron/blogów niewiele zmienią jeśli chodzi o kwestię pozycji  w google. Jednak możesz mylić się w tym temacie. Pomyśl długoterminowo- co najmniej 2 lata do przodu. Jeśli właściwie przemyślisz kwestię stron zapleczowych to istnieje duża szansa na to, ze wciągu tego okresu Twoje zaplecze nabierze odpowiedniej mocy i zyskasz przewagę nad konkurencją.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

3 zasady SEO

Czym jest SEM?

Jak działa algorytm Google?